FAQ

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending binnen Nederland & België is altijd GRATIS.

Hoe lang is de gemiddelde levertijd?

Vanwege het grote succes en het hoge aantal bestellingen, ervaren we momenteel wat vertraging in onze logistiek. Hierdoor bedraagt de levertijd momenteel 5 tot 10 werkdagen. We waarderen je geduld en begrip 😊.

Uiteraard doen we ons uiterste best om je pakketje zo snel mogelijk bij je te bezorgen!

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingsnummer. Hiermee kun je de status van je pakket volgen.

Ik mis een item of heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan tijdens het verwerken van je bestelling. In dat geval vragen we je om direct contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en samen met jou een geschikte oplossing bedenken! 

Retourneren

Wat is het retourbeleid?

Je hebt 30 dagen om je item(s) te retourneren. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen: ongedragen, ongebruikt, met labels, en in de originele verpakking. Vergeet niet de kassabon of het aankoopbewijs mee te sturen.

Hoeveel dagen heb ik om te retourneren?

Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen ons retourtermijn van 30 dagen. Binnen dit termijn kun je jouw aankoop beoordelen en passen.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

De items moeten in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen: ongedragen, ongebruikt, met labels, en in de originele verpakking.

Let op! Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. Onze retourverwerking stelt aan de hand van diverse toetsingen vast of een retour gestuurd artikel voldoet aan de voorwaarden. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kunnen we deze niet verwerken en niet overgaan tot terugbetaling.

Hoe lang duurt de retourverwerking en terugbetaling?

We laten je weten zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd. Als de terugbetaling is goedgekeurd, wordt deze automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode binnen 10 werkdagen. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt en bijschrijft.

Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retour hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons

Kunnen sale items geretourneerd worden?

Wanneer de sale artikelen voldoen aan onze retourvoorwaarden kan je deze retourneren. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag.

Betalingen

Welke betalingsmethoden kan ik gebruiken?

In Nederland kun je kiezen voor de volgende betalingsmogelijkheden:
 
- iDeal of bancontact
- Creditcard (Visa & Mastercard)
- Paypal
- Apple Pay

In België kan je de volgende betalingsmogelijkheden gebruiken:

- Bancontact
- Credit Card (Visa & Mastercard)
- PayPal
- Apple Pay

Hoe werkt een terugbetaling?

Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we uw terugbetaling verwerken binnen 10 werkdagen. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt en bijschrijft

Terugbetalingen worden uitgevoerd via dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij de oorspronkelijke aankoop, tenzij anders overeengekomen.

Als u na 15 werkdagen nog geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact met ons op voor verdere assistentie.

Contact

Wanneer en hoe zijn jullie bereikbaar?

Je kan onze klantenservice bereiken door een mail te sturen naar info@groovefashion.nl.

Doordeweeks is ons team bereikbaar van 9:00 - 18:00. In de weekenden zijn wij bereikbaar van 10:00 - 15:00.

Verdere vragen?

Heb je nog vragen? We helpen je graag verder! Stuur ons een e-mail naar info@groovefashion.nl en we nemen binnen 24 uur contact met je op.